szkoły, Akcja Pozytywna Uwaga powstała Targówku - zdjęcie, fotografia
Anna Chajda - blog 02/11/2019 20:13
Anna Chajda

Do ogólnopolskiej akcji "Pozytywna Uwaga" dołączyło już 60 szkół z całej Polski, w tym 4 na Targówku.

Akcja polega na wpisywaniu pozytywnych uwag przez nauczycieli w szkołach. Dzienniki uwag są znane z takich opinii o uczniach jak "Jaś przeszkadza w lekcji", "Ola rozrabia i nie reaguje na uwagi" i tym podobnych. Teraz ma to się zmienić - dzienniczki ucznia pokazują takie uwagi jak: "Michał jest bardzo aktywny na lekcjach", "Kasia wykazała się dużą wiedzą". 

Pomysłodawczynią akcji jest Anna Zapał - mama 12-latka ze Szkoły Podstawowej nr 52 na Targówku. Jej pomysł spodobał się nauczycielom i dyrekcji SP 52. Następnie akcja przeszła też do innych szkół - w Warszawie, a potem w całej Polsce.

 

Ach.

Reklama

Akcja Pozytywna Uwaga powstała na Targówku komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

wynajmę lokal

LOKAL 38m2 na handel, biuro, usługi 200 m od stacji metra Targówek Mieszkaniowy. Parter, witryna, wejście z ulicy, 2 pomieszczenia , wc , ogrzewanie


Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez itargowek.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"