
Plan budowy parkingu P+R przewidziany jest na 2023. Co w zamian?
Brak wystarczającej ilości miejsc parkingowych w Warszawie nie jest nowością. Już jesienią, gdy do użytku zostanie oddana II linia metra, ten problem spotka także mieszkańców Targówka, ponieważ władze zbyt długo czekały z decyzją o rozplanowaniu infrastruktury i ostatecznego umiejscowienia „Parkuj i jedź". Teraz na wystarczająco komfortowe warunki dla kierowców, trzeba czekać kilka lat. Jak długo więc będzie trwał wyścig o wolne miejsce przeznaczone dla samochodów i chaos w komunikacji? Prawdopodobnie do czasu oddania modułowego parkingu, który będzie funkcjonował w zastępstwie do „Parkuj i jedź”. Prowizoryczny obiekt będzie zawierał 290 miejsc dla samochodów w ramach P+R., jednakże to znacznie mniej niż jego ostateczna wersja.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Nie potrzebujemy parkingów, tylko autobusów. Samochody powinny zniknąć z miast