Reklama

Tych pytań NIE zadają sobie przeciętni menedżerowie

Portal Targówek
27/02/2016 06:31

Ambitni menedżerowie wiedzą, że nawet mając długoletnie doświadczenie, potrzebują ciągłego dostępu do nowych technik i metod zarządzania.

Jak przewodzić organizacji w trudnej, konkurencyjnej sytuacji rynkowej? W które obszary działania zainwestować czas i energię? Jakie są najnowsze trendy w zarządzaniu, które mogę wykorzystać w swojej firmie? To tylko część pytań, które zadają sobie menedżerowie zainteresowani doskonaleniem siebie oraz rozwojem własnych firm.

Odpowiadając na te potrzeby, ICAN Institute, wydawca magazynu „Harvard Business Review Polska”, prowadzi szereg działań edukacyjnych przeznaczonych dla menedżerów wysokiego i najwyższego szczebla.

Wierzymy, że możemy uchronić menedżerów przed ponoszeniem porażek poprzez to, że posiadaną przez nich wiedzę „jak” uzupełnimy o nową – „dlaczego”. Radzimy, jak rozumne zarządzanie oprzeć na rozumieniu zarządzania – przekonuje Andrzej Jacaszek, wiceprezes ICAN Institute i wydawca „Harvard Business Review Polska”.

Jednym z programów, na który menedżerowie powinni zwrócić uwagę, jest Management 2016™ skierowany do osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę o najnowszych trendach w zarządzaniu. Program bazuje na metodzie studiów przypadków Harvard Business School, a jego wyróżnikiem jest także przeprowadzana indywidualna diagnoza potrzeb uczestników oraz dostosowanie do problemów specyficznych dla konkretnych organizacji.

Więcej informacji o tym i innych programach rozwojowych znaleźć można na stronie szkolenia.ican.pl.

Artykuł sponsorowany

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Portal Targówka




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do