
Dobra wiadomość dla mieszkańców Targówka. Park handlowy w styczniu otworzył sklep znanej skandynawskiej marki JYSK na powierzchni ponad 1,575 m2. A w ofercie międzynarodowej sieć handlowej, wywodzącą się z Danii „wszystko dla domu”.
Otwarcie sklepu zostało poprzedzone kampanią radiową, mobilną, banerami internetowymi oraz reklamą zewnętrzną. Co ciekawe w samym sklepie zastosowano Koncept 3.0. Jest to nowoczesny format sklepu, który umożliwia klientom jeszcze łatwiejsze zakupy, oferuje mnóstwo przestrzeni inspiracyjnych i gotowych aranżacji, które można przenieść do własnego domu.
Homepark Targówek konsekwentnie rozbudowuje swoją ofertę. Najnowszy salon marki JYSK prezentuje nowoczesne, przyjazne klientom rozwiązania, podobnie jak wiele innych marek na terenie naszego parku handlowego, który jest największym tego typu parkiem handlowym w całej aglomeracji warszawskiej. Cieszymy się, że dołączył do nas JYSK i życzymy wszystkim naszym najemcom dalszego rozwoju – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.
Materiały prasowe BWP Group
CZYTAJ RÓWNIEŻ:
Zobacz także:
Zobacz także:
Zobacz także:
Zobacz także:
Zobacz także:
Zobacz także:
Zobacz także:
Zobacz także:
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie