Nośnik reklam czy historii Targówka?

Sergiusz - blog 28/09/2014 23:42

Dawniej takie słupy stawiano na odpustach. Słup obficie nasmarowany mydłem, miał nie tylko odpowiedni glanc ale i poślizg. Rywalizujący pomiędzy sobą zawodnicy, za drobne wpisowe, mogli wykonać próbę wspięcia się w górę. Na szczycie zamiast medalu jako nagroda czekała flaszka taniego wina. Chętnych było sporo, stosowano różne techniki wspinaczkowe a i gawiedź miała sporo zabawy patrząc na utytłanych w mydle zsuwających się na ziemię zawodników. Pomimo że powyżej wspomniane atrakcje już dawno odeszły w zapomnienie słup pozostał. Jak widać jest skutecznym nośnikiem reklam jak również dzięki niemu nowoczesne technologie docierają do naszych mieszkań. Ciekawe jacy operatorzy wykorzystują słup do przesyłu danych lub energii? Pewnym jest natomiast fakt, że słup jest reliktem minionej epoki. Może powinien stać się pełnoprawnym zabytkiem? Tym bardziej, że na terenie Targówka takich słupów jest więcej.

 

 

 

Nośnik reklam czy historii Targówka? komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

A Klimatyzacja Tanio ! Gree i

:) KLIMATYZACJA Tanio ! 2500 zł netto z montażem Hyundai i Gree 2,5 kw . Vat na osobę fizyczną 8 % dom jednorodzinny do 300 m2 i mieszkanie do 150..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez itargowek.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"